Трансформація Retail Execution і створення Perfect Store за допомогою SAP Sales Cloud

Трансформація Retail Execution і створення Perfect Store за допомогою SAP Sales Cloud

Ми живемо в керованому споживачами світі, де практично необмежені можливості покупки повинні відповідати постійно змінюваним вподобанням покупців. Щоб досягти успіху в цьому середовищі, команди продажів і мерчендайзери потребують ідеального процесу роздрібної торгівлі, який забезпечує наявність потрібного продукту в потрібному місці у потрібний час (далі Perfect Store). Рішення SAP Sales Cloud може допомогти вам створити ваш ідеальний Perfect Store для задоволення очікувань споживачів у моменти, коли приймаються рішення про покупку.

Ви, звісно, знаєте, що другого шансу справити  враження не буде – пам’ятайте це правило в контексті вашого продукту та споживачів. Якщо покупці не бачать продукту, який вони шукають на полиці, де вони очікують його побачити, вони або купуватимуть конкурентний продукт, або просто йдуть далі. Для захоплення та збереження ринкової частки, ви повинні забезпечити ідеальну взаємодію зі споживачем та ідеальне розміщення на полиці.

Рішення SAP Sales Cloud допомагає вам досягти бездоганного розміщення продукції на полицях в магазині, щоб підвищити зручність покупок для споживачів (див. Рис. 1).

Рисунок 1: Реалізація Prefect Store з SAP Sales Cloud

 

Це рішення допомагає вашим відділам продажів і мерчандайзерам підвищити продуктивність роздрібної торгівлі та надає можливість вашим торговим представникам працювати більш ефективно за підтримки планування, підготовки та виконання візитів, а також аналітики. Робота з даним функціоналом також надає менеджерам з продажу та маркетингу критичні уявлення, необхідні для оптимізації роздрібної діяльності, щоб максимізувати рентабельність інвестицій у бренд і  його просування. Більш того, вдосконалена функціональність мобільних пристроїв у хмарі забезпечує постійну підтримку торгових представників та їх інформування в дорозі або в магазині.

Покращення планування та підготовки візиту

Під час відвідування магазину вашими торговими представниками, потрібно забезпечити повне їх зосередження на продажах. З рішенням SAP Sales Cloud можна  досягти цього за допомогою наступних функцій планування та підготовки:

Настроювані плани діяльності: Максимізуйте продуктивність за допомогою індивідуальних та персоналізованих планів діяльності для кожної кампанії. З легким доступом до завдань, опитувань і промо-документів, торгові представники можуть зосередитися на правильних та ефективних діях у магазині.

• Оптимізація маршрутів і відвідувань: перегляд, пошук і фільтрування місць розташування магазинів залежно від частоти відвідувань, історії, пріоритету, класифікації облікових записів або будь-яких інших критеріїв. Отримуйте відповідний план оптимізації маршруту для торгових представників, для забезпечення першочергового відвідування місць з високим пріоритетом.

• Комплексний перегляд маршрутів на карті та візитів у календарі: допоможіть торговим представникам зробити більше. За допомогою своїх карт і календаря (див. Рис. 2), представники можуть оптимізувати свої плани маршрутів і покращити планування своїх відвідувань торгових точок.

• Створення планограми зворотнім шляхом: розширення можливостей для компанії створювати планограми, що відсутні в системі, використовуючи машинне навчання та зображення фактичних продуктів. Ця функція допомагає в стратегічному розміщенні на полицях, а також у дотриманні відповідності брендів та полиць.

Рисунок 2: Інтегрована карта та календарний перегляд для планування маршруту

 

Отримуйте вагомі переваги на полиці щоразу з рішенням Perfect  Store

SAP Sales Cloud дає можливість торговим представникам та мерчендайзерам на місцях максимально ефективно використовувати час відвідувань магазинів, покращувати прийняття рішень, підвищувати ефективність продажів і сприяти досконалому досвіду магазину з наступними функціями:

• Чек-ін та чек-аут з використанням геолокації: покращення ефективності відвідувань, з можливістю відслідковування часу, який торгові представники та мерчендайзери приділяють кожному магазині, а також обов’язкова перевірка завдань та опитувань перед чек-аутом.

• Опитування та завдання: можливість додати відповідні опитування та завдання на основі типу, розміру або класифікації магазину, який відвідують торгові представники. Також можливість додавання сучасних маркетингових матеріалів до деталей електронного візиту та усунення потреби використання друкованих копій про продукт або рекламний матеріал (деталі дивись тут: Як "Динамічні опитування" спрощують життя торгового представника).

• Аудит продуктів і рекламних акцій: перевірка наявності та розпізнавання викладки продуктів на полиці  з  SAP Sales Cloud. Надайте можливість мерчендайзерам порівнювати в режимі реального часу щойно зроблені фото полиць в магазині з бажаною конфігурацією мерчандайзингу, та корегування розміщення продукції на полиці на основі заздалегідь визначених правил і виділеної планограми (див. Рис. 3).

Огляд  магазину на 360 градусів: можливість перегляду деталей та додаткових елементів попередніх відвідувань. Мерчендайзери, використовуючи інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, можуть робити нотатки та  зображення для подальшого аналізу,  збирати інформацію про продукцію конкурентів.

• Торгові документи, замовлення і сервісні тікети: можливість зробити більше під час відвідувань у магазині. Створення торгових документів, замовлень і сервісних тікетів під час візиту. Створення подальшої документації. Можливість використання електронних підписів. І це все не виходячи із SAP Sales Cloud.

• Списки унікальних продуктів і підключення до бек-офісу: можливість робити замовлення та поповнення продукції швидко та легко. Надання торговим представникам інформації про списки продуктів, плановий денний обіг  та історію замовлень, щоб допомогти їм визначити та підтримувати правильний асортимент продукції в торговій точці, використання методів ап-селлінгу та кросс-селліну, а також відстежування ефективності та виконання цілей.

• Онлайн- та офлайн-підтримка мобільних пристроїв: надання можливості торговим представникам доступ до системи з будь-якого мобільного пристрою. При повторному підключенні до мережі SAP Sales Cloud автоматично оновлює всю інформацію та активності, пов'язані з візитом торгової точки протягом роботи в режимі офлайн.

Рисунок 3: Інтегрована технологія розпізнавання зображень для відповідності бренду та полиці

Використання Advanced Analytics для підвищення продуктивності

Використання даних та аналітики в режимі реального часу може повністю змінити спосіб взаємодії ваших торгових представників з торговими точками та способи прийняття рішень щодо ціноутворення, просування та розміщення. SAP Sales Cloud забезпечує розуміння в реальному часі ключових даних про продуктивність, що є важливим для вас, все в інтуїтивному інтерфейсі на основі інформаційної панелі (див. Рис. 4). Ви можете спостерігати зміну показників окремих магазинів; зрозуміти споживчі моделі покупки; оцінювати ціноутворення, обсяг продажів і запаси; і аналізувати будь-яку кількість змінних, щоб повідомити про рішення на місці. Реалізація цього функціоналу доступна за допомогою наступних функцій:

• Аналіз продуктивності та завершення завдань та опитувань: моніторинг та порівняння часу, проведеного в торговій точці, та аналіз ключових показників ефективності, таких як дохід та завершення активності, для визначення кращих практик та напрямів вдосконалення. Крім того, ви можете отримати дані про пропуски відвідування торгової точки.

• Моніторинг магазину: оцінка продажів конкретного магазину індивідуально і в порівнянні з схожими магазинами. Можливість аналізу тенденцій в продуктивності магазину на основі фотографічних даних. Створення звітів про частку полиці, частки асортименту та відсутність запасів. Подальше визначення дій для покращення продуктивності магазину та доходу.

• Конкурентоспроможна ціна продукту: Отримання в реальному часі уявлення про продукти та ціни у порівнянні з конкурентами.

• Вимірювання ефективності продажів: Забезпечення ефективного коучингу продажів з урахуванням передового досвіду, кращої якості даних з фотографій, а також збору додаткових KPI для моніторингу.

Рисунок 4: Аналітика в реальному часі та звітність для оцінки успішності бізнесу

 


Анна Пука, консультант SAP C4С


Другие статьи


Оставить комментарий



Решения SAP и SAP Best Practices прочно ассоциируются с повышением эффективности бизнеса.

Внедрение систем на базе решений SAP - это основной вид деятельности компании UMA Consulting.


© UMA Consulting

Контакты


Адрес: 02230, Киев, Украина,
ул. А.Довженко, 3, БЦ "Смартворкинг САД"

Телефон: +38 (067) 568-91-59

Email: office@umaconsulting.com.ua