Як "Динамічні опитування" спрощують життя торгового представника!

Як

 

В рішенні SAP Cloud for Customer (далі С4С) є сценарій Retail Execution для автоматизації роботи Торгового представника.

Одна з функціональностей цього сценарію – Survey (Опитування) – гнучкий інструмент створення опитувань з наступним збором даних в точці та їх аналізу. За допомогою опитувань ви можете оперативно (онлайн) під час візиту в магазин фіксувати показники залишків продукції, терміну придатності, опитування задоволеності клієнта та інше.

Давайте уявимо, ніби ви - торговий представник і ви відвідуєте багато магазинів протягом робочого дня, під час яких потрібно обчислювати певні показники ефективності (Key Performance Indicators, KPI). Ваші спеціалісти з підтримки С4С налаштували опитування з рядом пунктів, що базуються на основі списків продуктів, які цікавлять вашого керівника. Коли ви знаходитесь в магазині, і у вас є близько 100 продуктів, для яких потрібно перевірити, наприклад, залишки, продукцію, якої немає на складі чи наявність продукції конкурентів.  Таке опитування буде великим за обсягом, бо має 100 продуктів та його опрацювання займе багато часу для вас. Чи не було б краще, якщо б ви могли просто відфільтрувати цей список на основі, наприклад, ваших найпопулярніших продуктів, або ваших акційних продуктів?

Нещодавно компанія SAP запровадила правила для визначення класифікацій продуктів в опитуванні. Зараз у мене є можливість працювати з цією новою функціональністю разом з клієнтом, і я, як палка прихильниця цієї функціональності, вирішила поділитись нею з громадськістю.

 

Конфігурація

Перш ніж почати створювати правила для класифікації своїх продуктів у опитуванні, щоб можна було пізніше їх відфільтрувати, потрібно виконати невелику конфігурацію. Для цього перейдіть у розділ Бизнес-аналитика (Business Configuration ) Открыть список действий (Activity List) Опрос (Survey) Выполнить ведение классификации продуктов для опроса (Maintain Product Classification for survey).

 

Компанія SAP вже визначила деякі стандартні класифікації, але ви можете додати інші класифікації, важливі для вашого бізнесу.

 

 

Визначення правил

Тепер ви готові створювати свої правила. Для цього перейдіть у розділ Администратор (Administrator) Параметры настройки продаж и кампаний (Sales and Campaign Settings) Определить правила для классификации продуктов опроса (Define Rules for Survey Product Classification)

 

 

Як ви можете бачити, у SAP вже визначено кілька змінних, на основі яких можна класифікувати продукти в опитуванні продуктів. Наприклад,  "категорії продуктів". Ви можете вирішити, наприклад, ви б хотіли відповісти на питання лише про акційні рекламні продукти, і ви визначили категорію "А1" на рівні продукту. Або, наприклад, можна створювати правила на основі певних ідентифікаторів облікових записів. Ви також можете використовувати будь-яке поле розширення, яке ви визначили на рівні облікового запису або продукту. Щоб включити ці змінні в рамки правил, потрібно перейти до адаптації стовпців (Adapt Columns). У списку доступних ми бачимо, як стандартні поля, так і поля, додані самостійно через KUT (Key User Tools).

 

Майте на увазі, що ви можете використовувати лише максимум 20 стовпців при створенні правил. Це звучить ніби "більш ніж достатньо", але повірте, якщо ви створюєте досить складні правила, як я зараз створюю своєму клієнту, цього може бути недостатньо.

Після того як ви вирішили, на основі яких змінних (полів) ви збираєтеся створювати свої правила, ви можете почати їх визначати, вибравши пункт Додати рядок. Коли ви двічі клацнете по значку * у вашій змінній (наприклад, категорії продукту), ви отримаєте можливість вибрати значення та оператора.

 

 

Після натискання на * у полі "Класифікація" можна вибрати класифікацію для цього правила, наприклад, "Рекламована"

 

Майте на увазі, якщо ви включите декілька змінних у правило, воно сприйматиметься за принципом логічного "і" (AND statement)!

Так що тепер я створила правило, в якому йдеться про те, що якщо у моєму продукті є категорія продуктів "А1", я хочу, щоб цей продукт був класифікований як "Рекламована продукція".

 

 

Результат

Тепер, коли ви створюєте візит, для якого необхідно заповнити опитування, а в списках продуктів в опитуванні є продукти категорії "А1", у вашому опитуванні буде додано фільтр "Рекламована продукція". Це означає, що у вас є можливість вибрати тільки ці продукти для заповнення опитування.

Це виглядає наступним чином:

 

Ви встановлюєте прапорець для "Рекламована продукція", а в опитуванні з'являються лише продукти, які мають категорію продуктів "А1". Інші продукти будуть "приховані", поки ви не знімете прапорець.

 

Майте на увазі, що правила мають функцію завантаження, яка працює дуже добре. Однак, завжди відбувається завантаження повного файлу і перезапису існуючих правил. Отже, завжди краще завантажити поточні правила, внести необхідні зміни та / або доповнення та повторно завантажити змінений файл!

 

Щасливого налаштування!

 

 

 


Анна Пука, консультант SAP C4С


Другие статьи


Оставить комментарий



Решения SAP и SAP Best Practices прочно ассоциируются с повышением эффективности бизнеса.

Внедрение систем на базе решений SAP - это основной вид деятельности компании UMA Consulting.


© UMA Consulting

Контакты


Адрес: 02230, Киев, Украина,
ул. А.Довженко, 3, БЦ "Смартворкинг САД"

Телефон: +38 (067) 568-91-59

Email: office@umaconsulting.com.ua